Leverandørservice

Hos Arbejdernes Landsbank har du som erhvervskunde mulighed for at benytte dig af Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce. Med Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce kan du automatisere dine opkrævninger af betalinger fra dine erhvervskunder. Det betyder, at du er sikret en ubesværet og effektiv administration.
Kvinde Sidder Med Ipad I Et Møde Med En Mand Der Skriver På Et Stykke Papir
En Mand Sidder Med En Stak Papir Og Arbejder På Pc

Hvad er Leverandørservice?

Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce er en be­ta­lings­løs­ning fra Mastercard Payment Services. Det er et automatisk be­ta­lings­sy­stem, der anvendes mellem virksomheder, som regelmæssigt har til­ba­ge­ven­den­de betalinger for varer eller tje­ne­stey­del­ser.

Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce giver dig som be­ta­lings­mod­ta­ger mulighed for at trække et tilgodehavende direkte fra din erhvervskundes konto. Det sker naturligvis efter aftale med kunden og dennes pengeinstitut. Med denne aftale betaler dine kunder til tiden. Det er en effektiv og ubesværet administration, som kan resultere i færre eller ingen ryk­ker­ud­sen­del­ser.

Kvinde Står Med En Palleløfter På Et Lager

Fordele ved Leverandørservice

Le­ve­ran­dør­Ser­vi­ce giver ikke kun dig, men også dine kunder en række fordele. Ved Le­ve­ran­dør­Ser­vi­ce får din virksomhed et samlet overblik over opkrævninger og betalinger, der venter på at blive betalt. Du har derfor mulighed for at reagere hurtigt, hvis der skulle mangle en betaling eller andet fra jeres erhvervskunder.

  • Få et samlet overblik over opkrævninger og betalinger, der venter på at blive betalt
  • Effektiviser administration
  • Optimer lik­vi­di­tets­sty­ring

Det større overblik betyder, at du skal bruge mindre tid på bogføring, da Le­ve­ran­dør­Ser­vi­ce nemt kan integreres direkte i jeres økonomisystem. Det giver en lettere og mere effektiv administration, som også tilbyder en optimeret lik­vi­di­tets­sty­ring. Du har råderetten over dine til­go­de­ha­ven­der, da du kan hæve disse direkte fra indbetalerens konto. Din virksomhed er derfor sikret en optimeret pengestrøm og ef­fek­ti­vi­tets­ge­vinst.

Med en Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce-aftale mellem din virksomhed og jeres erhvervskunder, har I mulighed for at sende opkrævninger dagligt og med kort varsel. Det giver en fleksibilitet ned til mindste detalje. Det kræver hverken checks eller girokort, og du har tilmed rentefordele.

 

Et Håndtryk Henover Et Mødebord

Opret Leverandørservice-aftale

Det er nemt at tilmelde sig Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce, og hos Arbejdernes Landsbank hjælper vi gerne med rådgivning og sparring.

Er du kreditor og ønsker at ansøge om en ny aftale, skal du bruge en NemID me­d­ar­bej­der­sig­na­tur for at udfylde in­for­ma­tio­ner­ne i ansøgningen.

Er du debitor og ønsker at oprette en Le­ve­ran­dør­Ser­vi­ce-aftale med en kreditor, har du to muligheder:

  1. Kontakt din kreditor for at få bekræftet, at deres virksomhed er tilsluttet Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce.
  2. Udfyld til­mel­dings­blan­ket om Le­ve­ran­dør­ser­vi­ce.
Opret en Leverandørservice-aftale
Kvinde Står Med En Palleløfter På Et Lager

Kontakt et af vores erhvervscentre

Hos Arbejdernes Landsbank har vi seks erhvervscentre fordelt over hele landet. Det betyder, at du har mulighed for at få personlig rådgivning lokalt. Vores rådgivere har kendskab til nærområdet og kan derfor tilbyde relevant og konkret sparring for netop din virksomhed.

Du finder vores erhvervscentre i Åbyhøj, Aalborg, Kolding, Odense, Glostrup og København V. Hos os er der plads til alle, hvad end I er en større eller mindre virksomhed. Uanset størrelse får I tilknyttet jeres egen personlige rådgiver, så når der er behov for sparring, kan I være sikre på, at rådgiveren kender jeres historie og visioner.

Strømlinet finansiering

Bliv erhvervskunde

Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig for at hjælpe dig i retning af den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov. 

Vi beder dig udfylde nedenstående an­søg­nings­for­mu­lar og uploade en række nødvendige dokumenter, så vi hurtigere kan behandle din ansøgning.

Hvis du ønsker en enkel løsning og din virksomhed ikke har en bank i forvejen, beder vi dig samtidig udfylde og uploade det For­ret­nings­om­fangs­ske­ma, der passer til din virk­som­heds­ty­pe. 

Så snart vi har haft mulighed for at se på din henvendelse, kontakter vi dig for at aftale det videre forløb samt evt. behov for yderligere dokumenter og legitimation til oprettelsen. 

Oprettelse af en erhvervskonto koster et engangsgebyr på 3.000 kr. og herefter er prisen 750 kr. pr. kvartal.  

Hvad kan vi hjælpe dig og din virksomhed med?

Vælg den løsning, der passer bedst
Har virksomheden en bank i dag?
Er virksomheden ny?

Virksomhed og kontaktoplysninger

Kontaktperson/Indehaver i virksomheden

Vedhæft din virksomheds dokumenter

Nedenfor bedes du vedhæfte din virksomheds dokumenter.
De vedhæftede filer skal være i PDF-format og må ikke være større end 5 MB.

Regnskab eller forretningsplan*
Forretningsomfangsskemaet*
Regnskab eller forretningsplan
Drifts- og likviditetsbudget*
Forretningsomfangsskema

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.